Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

duminică, 31 octombrie 2010

Ascult tăcută...

Ascult tăcută, şoaptele ploii de dor
Ce cade-n mine cu picuri de fior.
Simt că păşesc pe marginea unui vis
Scăldată în pulberea fină a unui surâs.

Te privesc cu ochii unei stele îndepărtate
Pierdută-n galaxia tainică a iluziilor amare.
Îmi deschid larg porii sângerii ai inimii…
Să intre în ei respiraţia caldă a iubirii.

Ai în ochi, nostalgia cerului de primăvară
În inimă, dulceaţa salcâmului în floare.
Sărutul tău a lăsat o dâră pe obrazul meu
Tu mi-ai tatuat în suflet cuvântul ”dor”.
31 octombrie 2010
Melodia de mai sus este un cover al cantecului "Put,putujem"( s-ar traduce"Timpul călătoriei"),formatia sârbească Magazin.
Ador muzica sârbească, în special această melodie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu