Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 17 septembrie 2015

Mi-e dor, iubite...




Şi azi vă întâmpin cu o nouă poezie, să vă aducă pe aripi de fantezie... Cele mai recente versuri de... dor... de dragoste:
Mi-e dor să alerg prin tine
Labirint de vise diamantine
Să te regăsesc din nou iubire
Să legăm secundele de învrăjbire.
Voi lăsa (ne)cuvintele să fie
Zălog iubirii ce nu vrea să ştie
Că inima nu poate fi înlănţuită
De timp, de oameni hăituită…
Voi grăi prin poeme nescrise
Cu albastrul cules din flori de vise
Alfabetul iubirii îl vom reţine,
De vom scrie dorul cu litere aldine.
Mi-e dor, iubite, să-ţi pot spune
Te-am aşteptat ca pe o minune…
Doar tu respiri prin fiecare poezie
Hai,cântă-mi, la un pian de stele, o melodie.
( autor: Lavinia Elena Niculicea, 16 septembrie 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu