Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 17 martie 2011

Ploi de mai

Un val de cer se zbate
de ţărmul iluziilor
Bule de vis limpezite
în albastrul cerului
se unduie în aerul îmbibat
de-o dragoste vie.
Mă pătrund cu patimă
ploile senine de mai
trezind în mine dorinţe
mustind de aşteptare.
Vântul hoinar a adunat
tristeţi de mult uitate.
Cu răsuflarea-i proaspătă
mă cheamă în dalbe zori
Să-i ascult cântecul atins,
de vraja ploilor de mai.
Înmuguresc subit în mine
visuri coapte în lumina Raiului.
Mă simt suavă, primăvară
înveşmântată-n fluturi rebeli
ademenită de un plai de violete,
pictat în ochii celui pe veci iubit.
Calc apasat pe roua unui cer
cuprins de inocenţă şi amagire.
Picură-n mine ploaie caldă de gânduri
zămislind în sufletul pustiu
iubirea de cuvânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu