Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

marți, 15 martie 2011

Emoţie de primăvară

Primăvara aruncă pulbere fină de gingăşie
Peste întinderea sufletului, ce-i cenuşie.
Pomii îşi dezbracă haina albă şi groasă
Iarbă înverzeşte, mirosind a speranţă.

Salcâmii mă îmbată cu al lor iz ispititor
Păsări cântă pe ram iubirea înduioşător
Strecurându-mi în suflet muguri de dor,
Un tainic vis, scăldat de-un dulce amor.

Ghioceii, spălaţi de roua blândelor şoapte
Alungă din mine,înfiorata, sufleteasca noapte
Sorb cu mirare şi nesaţ, lumină ţesută-n aur
De al primăverii farmec eu par că nu mă satur.

Un comentariu:

  1. "Ghioceii, spălaţi de roua blândelor şoapte
    Alungă din mine,înfiorata, sufleteasca noapte"

    felicitari cu drag...mi-a intrat la suflet...
    aceeasi Maria

    RăspundețiȘtergere