Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

duminică, 1 martie 2015

Se face primăvară


În fiecare zi se face primăvară 
când tu îmi zâmbeşti.
Culeg muguri de pe fiecare ram
când mă atingi cu dragostea...
Lacrimile mi se evaporă în 
marea neînţeleselor iubiri,
atunci când ochii tăi îmi vorbesc.
Sufletul tău mă alintă
cu ghiocei sădiţi în poezie.
Sărută-mi visurile toate, 
prefă-le în mii de primăveri, 
aşa cum buburuzele sărută florile
şi le deschid inimile spre cer...

 Ce ar fi viaţa noastră fără dragoste? O primăvară fără flori, un cer fără soare, un copil fără zâmbet, o floare fără petale, un pom fără fructe, o plajă neatinsă de mare, o pasăre fără aripi şi un om fără visuri... Pentru că doar dragostea ne dă un scop şi o direcţie în viaţă! Doar dragostea ne deschide inimile complet spre ce e mai frumos şi mai înălţător!

Vă doresc o primăvară frumoasă, cu sănătate, cu soare-n suflet, cu visuri împlinite, cu multă dragoste si cu oameni dragi alături!


Lavinia Elena Niculicea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu