Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 13 martie 2015

O carte ce merita citita


Zilele acestea mi-am rezervat mai mult timp pentru lecturarea unor cărţi ce au caracter inspiraţional, menite să ne dezvolte acea parte interioară, pe care tindem să o neglijăm cel mai mult din varii motive. O carte care mi-a insuflat mult curaj, motivaţie şi credinţă în ultimul timp, este "Puterea extraordinară a subconştientului tău", de Joseph Murphy. Este o carte ce merită citită, în care autorul ne arătă forţa imensă de transformare pe care o au afirmaţiile pozitive şi încrederea deplină în puterea subconstientului de a ne vindeca viaţa. De când citesc această carte şi pun în aplicare sfaturile ei, pot să certific că am mai multă încredere, echilibru, putere de a crede, de a depăşi anumite situaţii, care înainte mi se păreau insurmontabile.
V-o recomand cu plăcere şi vă las să vă convingeţi singuri de tezaurul de intelepciune ce se găseşte în paginile acestei cărţi.
O zi plăcută tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu