Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

sâmbătă, 27 decembrie 2014

Sa fiu...


Poezia de mai jos, are o poveste frumoasă, ce imi trezeşte amintiri dragi şi emoţii de neuitat.Era prin 2007, cand o compuneam.Cineva, cu suflet deosebit a avut plăcerea să mi-o recite, s-o facă cunoscuta oamenilor, in cadrul unei emisiuni la postul tv, DDTV. Acum, aceasta poezie, este deja publicata. Se numeste "Sa fiu" si o ofer cu drag si cititorilor de pe facebook: 

Doamne, nu-ţi cer alese comori;

Dă-mi doar dragoste, de vrei.
Pe cerul Tău să fiu o vie stea
ce demn îşi poartă lacrima.
Revarsă a dragostei lumină
peste fiinţa iubită, ce mă-nalţă.
Să fiu o clipă de dor în eternitate,
ce aduce iubire, lumină şi serenitate.
Să fiu un dulce strop dintr-un izvor,
ce suspină dorul cel mai arzător.
Să fiu o albă, încântătoare floare,
ce-i şopteşte cu drag unui fluture:
– Mângâie-mă, alină-mi a mea durere…
Să fiu o pasăre pe un cer cu soare,
ce cântul şi-l poartă în trista zare.
Un cântec ce pe noi toţi ne învaţă,
Că viaţa-i bucurie şi speranţă!...

Lavinia Elena Niculicea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu