Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 16 august 2012

Am simţit că iubesc

Mi-ai coborât cerul în suflet
am simţit ca iubesc... 
liber, pur, profund, nebuneşte. 
Prin cuvânt eu am făcut 
pact cu nemurirea, 
să ţes în tine curcubeul fericirii.
Mi-ai dăruit iubire 
şi s-a înfăptui miracolul 
de a mă naşte din nou. 
Pe fila sufletului tău, 
scriu visul, dorul, 
zbuciumul şi fericirea. 
Trăim poemul dragostei, 
înfioraţi de rimele ei...
Depărtarea nu poate 
să strivească clipa asta,
dulce-amară cădere
în abisul vieţii.

 http://youtu.be/jjJO31HPRhY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu