Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 14 ianuarie 2011

Doar Eminescu

Eminescu a pus în lacrimile mele
Nostalgia,visul și iubirea.
Mi-a dat fiorul unicei clipe
Ce naște în versuri nemurirea.
E un tainic demiurg de stele
Luceafăr în galaxia de poeme.
Doar Eminescu-i poetul nepereche
Flacăra ce arde în pieptul de român
Poezia sa în rime nu e deloc veche
Cum spune acum orice nebun...
El a ars intens pe altarul strămoșesc
Prin viersul cu dulce grai românesc
Doar Eminescu-i rază sublimă
Ce-mi învăluie subtil, trupul din tină
Și-mi dă în ochiul interior, lumină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu