Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

luni, 27 septembrie 2010

Te caut...

Te caut în lacrima de cristal a izvorului,
În vuietul copacilor trişti, solitari pe alei.
Să-mi aduci clipe de iubire furate din Rai.

Te caut în ploaia caldă şi târzie de mai,
În pământul închistat de durerea de „a fi”
Să-mi aduci clipe de iubire furate din Rai.

Te caut pe cerul de dor, pierdut în infinit,
În florile suave, scăldate de soarele veşniciei
Să-mi aduci clipe de iubire furate din Rai.

Te caut pe cerul încărcat de mii şi mii de stele vii,
În curcubeul ce aruncă pe sol călătoare raze divine
Te caut … si te regăsesc în inima-mi ce arde cu patos.
Dar Unde Esti???????????????
Vezi mai multe video din muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu