Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 1 septembrie 2010

Şi daca...

Şi dacă lacrimi, acum numai seacă,
E pentru că tu, în noapte ai plecat.
M-ai închis intr-un univers de dor,
Iar cheia ai luat-o cu tine, în zborul tău.

Şi dacă vântul îmi şopteşte vorbe de dor
E pentru că tu nu mai vii pe drumul meu.
Tăcerea ta tainic mă arde şi tare mă doare
Iar ochii-mi sunt fără niciun strop de viaţă.
Free Image Hosting Upload Photos Cute Pics
Cute Images at ImageHousing.com


Şi dacă florile mă îmbată cu al lor parfum,
E pentru a-mi aminti de un fior amăgitor.
O dragoste de flori ce m-a îmbătat cu fericire
Ce etern va trăi în ale noastre inimi fragile.

De ce nu-mi vii, suflete cu surâs de albe flori,
Să scormoneşti prin jăratecul sentimentelor
Să aprinzi focul dorinţelor şi a iubirii sacre
Şi să arzi zgura neîncrederii şi a crudei uitări.

Vezi mai multe video din Film

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu