Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

marți, 21 septembrie 2010

Las un strop de iubire

Îmi spăl gândul ispitit,
de un tainic vis
În lacrimile unui cer,
scăldat de curcubeul iubirii.
Las un strop de iubire,
pe o petală de vis,
Să-ţi picure în suflet clipa ferită de
de demonul uitării.
Să-ţi fie lumină pe aleile întunecate
ale timpului.
Să te poarte în galaxia de
ademenitoare şoapte…
Într-un zbor al îngerilor aureolaţi
de veşnicia clipelor.
21 septembrie 2010
love drop Pictures, Images and Photos
Privirea ta

Privirea ta revarsă-n mine
Fiori de o nestinsă iubire.
Simt că fiinţa-mi se inundă,
De o duioasă şi tainică lumină.

Iarna grea din suflet mi s-a dus,
Când tu incetişor mi-ai spus,
Că eu sunt floarea sufletului tău,
Îngerul bun ce nu cunoaşte rău.

2 comentarii: