Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 10 martie 2016

Ce bine că Sunt


Mă întorc la viață, iubind... Ce bine că Sunt! Viața e mult prea scurtă pentru a o irosi cu regrete, supărari, resentimente, nemulțumiri, nepăsare. Să uităm ce ne-a durut si sa ne amintim ceea ce merităm. 
Florile sunt confidentele mele tăcute, cunoscându-mi lacrima si dorul. Ele sunt mereu o sursă de inspirație si de bucurie. Mă învață despre simplitate si despre a prețui lucrurile mărunte, care au puterea de a ne regenera inimile.

O zi frumoasă, dragi prieteni!
Iubesc florile de primăvara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu