Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 3 martie 2016

Argument pentru scris, pentru viaţă


Azi de Ziua Mondială a Scriitorilor, doresc "La mulți ani" cu inspirație celor îndrăgostiti de condei, care aduc mângâiere prin cuvânt.

Argument pentru scris, pentru viată...


Mama a fost cea care mi-a insuflat dragostea pentru cărţi Şi Dumnezeu cel care m-a inspirat să le scriu. Mama e cea care mi-a pus prima carte în mână şi m-a ajutat să descopăr tainele învăţăturii. Ea fost mereu pilonul meu de rezistenţă în faţa rafalelor exterioare. Ea a fost mereu prezentă la cele mai frumoase evenimente ale mele. Mulţumesc pentru tot!

Mamă tu m-ai ajutat
să fur stele din gândul
unui înger fără nume,
Le-am aşezat cu măiestrie
          pe ogorul poeziei.
          Am aşteptat cu dor,
sub clar de lună nouă
          recolta perenă de cuvinte
          ascunsă sub noianul
          de file-ngălbenite-n durere.

Mi-am înmuiat condeiul
în lacrimile cerului
să pot scrie poemul unic
al dragostei de viaţă.

Versuri: Lavinia Elena Niculicea

Ploaie de gânduri


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu