Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

luni, 2 februarie 2015

Mi-e dor de "acel" zâmbet...


Mi-e dor de acel zâmbet, care putea să lumineze totul...
Un zâmbet născut din nevoia de a le vorbi celorlalţi despre puterea de a iubi autentic, de a imortaliza pe chip lumina inimii.
Cred că în ochi se vede cum şi cât de mult iubeşte sufletul.
Zâmbetul este radiografia frumuseţii interioare, arată dacă în străfundurile fiinţei tale există iubire.

Am învăţat să alung lacrima din ochi, printr-un zâmbet, chiar dacă doare. emoticon smile

O săptămână în care să aveţi motive de a zâmbi şi putere de a iubi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu