Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 4 februarie 2015

Cad şi mă ridic


Paşii mei se pierd
pe aleile trecutului,
pavate cu amintiri,
de care mă împiedic azi
Mă înveşmânt cu aripile
unui mâine limpezit
de lacrimi plânse-n cuvinte.
Zbor cât mai departe
să văd cu inima
culoarea unui gând
văzut doar de îngeri
ce mi-au aşezat cerul,
când tu mi-ai zâmbit,
în inima mea însetată
de minunile iubirii...
Cad în visare,
mă lovesc de dor
îmi sângerează visul, 
balsam îmi e clipa.
Mă ridică braţul
speranţei,
şi alerg cu dragostea
pe aceeaşi cărare,
... numită viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu