Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 29 noiembrie 2013

Oameni speciali...




De-a lungul vieţii, întâlnim o categorie de oameni care ne face să ne simţim privilegiaţi. Sunt oameni, rari, discreţi, cu un fel de sclipire în ochi, cu acel ceva ce ne atrage spre ei. Sunt oameni care ne induc o stare aparte, de linişte şi bucurie, dar aprind şi un foc în sufletul nostru, care ne fac să fim vii, pasionali, sa fim captivaţi de privirea şi gesturile lor. Sunt oameni care ne rămân în suflet oricât am căuta să-i uităm, care şi-au lăsat o amprentă de neşters în viaţa noastră, care ne ajută să regăsim drumul către noi înşine, care ne inspiră prin forţa şi curajul lor, ne motivează prin povestea lor, ne transformă şi ne fac fericiţi prin simpla lor prezenţă. Eu îi numesc pur şi simplu: oameni speciali. 
V-aţi întâlnit măcar o dată cu astfel de oameni? Eu da. De aceea mă pot numi o norocoasă. Astfel de oameni sunt puţini, dar există. Îi simţi, îi recunoşti, îi iubeşti fără nici un efort. Pur şi simplu te cuceresc cu zâmbetul din privire, cu lumina pe care o împrăştie peste tot… 
Oamenii speciali se înţeleg fără cuvinte şi se simt de la distanţă. Ei scot la suprafaţă ceea ce ai tu mai bun în tine: compasiune, generozitate, bucurie, dragoste. Te ajută să fii mai bun, mai puternic, mai încrezător, mai iubit… sa fii cea mai bună versiune a ta. Ei apar în viaţa noastră pentru a ne face conştienţi de darul de a iubi şi fi iubiţi.Vi s-a întâmplat ca o persoană să rămână specială inimii voastre pentru totdeauna, indiferent de timp, de distanţă şi obstacole? Mie da… E un sentiment unic să ştii că eşti special pentru cineva sau ca acel cineva este special pentru tine. Nu fii un om obişnuit, fii un om special!
Întâlnirea cu un om special ne schimbă fundamental… Aşa, că azi ştiu să fiu recunoscătoare şi fericită pentru ca am întâlnit un astfel de om… 
29.11.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu