Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 20 aprilie 2011

Doamne, Tu m-ai ridicat

Doamne, Tu m-ai ridicat pe culmi de împlinire,
M-ai ajutat să-nving munţi de foc şi granit,
M-ai copleşit cu a Ta supremă şi pură iubire
Dăruindu-mi pe al Tău Fiu mult prea-iubit.

El a ars ca o torţă aprinsă pe un altar de suferinţă
Luminând, ca un far al meu trist, însingurat suflet.
A scris cu spini şi sânge în mine o scumpă dorinţă
Ca viaţa să-mi aibă o tare nădejde şi un nou cuget.

Tată, un dor nestins în inimă Tu mi-ai lăsat,
Să caut mereu a Ta faţă luminoasă necurmat,
Un rug aprins să-mi fii pe veci în inimă, Doamne
Să ard etern de focul şi harul mântuirii Tale.

În zborul crud al vieţii mele am obosit,
Dar aripi lungi de vultur Tu mi-ai dat
Şi neobosit pe calea Ta eu am umblat.

Un comentariu:

  1. Fie ca sfanta sarbatoare a invierii domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta.
    Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari!
    paste fericit!

    RăspundețiȘtergere