Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 3 februarie 2016

De ar fi să...


Pentru toţi aceia cărora le-a fost dor de versul meu. Vă dăruiesc noua mea poezie, cu drag:
De-ar fi să te pierd vreodată
Aş învăţa zi de zi cum e să mori,
Lacrima-mi pe obraz va fi brodată,
M-ar alina doar visele din zori.
De-ar fi să pot să te întâlnesc
Aş crede că viaţa mi-a zâmbit.
Divin ar deveni tot ce e omenesc
Şi-aş înflori sub raza soarelui iubit.
De-ar fi să pot acum înşela timpul
Să-l pot întoarce spre clipa îndrăgită,
De iubire mi s-ar lumina tot chipul,
Inima mi-ar fi o zambilă fericită…
De ar fi să mă chemi cu albastrul
Aş simţi că plutesc pe ale cerului ape
ca o lebădă ce îţi cunoaşte dorul
şi prin nuferi de vers te aduce aproape.
De ar fi să mă mai nasc încă o dată
Tot pe tine te-aş păstra în gând...
Te-aş ascunde în cuvânt câteodată
Să poţi să-mi citeşti povestea, flămând.
(De ar fi... Versurile: Lavinia Elena Niculicea, 3 ianuarie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu