Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

sâmbătă, 9 mai 2015

Sa ne amintim...


"Cine crede-n zbor e stăpân peste zare." spunea Lucian Blaga, unul dintre preferaţii mei.
Astăzi 9 mai se implinesc 120 de ani de la naşterea marelui poet şi filozof, Lucian Blaga (n. 9 mai 1895, Lancrăm, lângă Sebeș, comitatul Sibiu - d. 6 mai 1961, Cluj)
Să ne amintim de el, citindu-i minunatele poeme şi cuvintele pline de înţelepciune!


"Setos iti beau mirasma si-ti cuprind obrajii
cu palmele-amindoua, cum cuprinzi
în suflet o minune.
Ne arde-apropierea, ochi în ochi cum stam.
Si totusi tu-mi soptesti: "Mi-asa de dor de tine!"
Asa de tainic tu mi-o spui si dornic, parc-as fi
pribeag pe-un alt pamânt.
Femeie,
ce mare porti în inima si cine esti?
Mai cânta-mi inc-o data dorul tau,
sa te ascult
si clipele sa-mi para niste muguri plini,
din care infloresc aievea -- vesnicii."
(Dorul, L. Blaga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu