Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 1 mai 2015

Mai binecuvântat!


Îndrăgostită de luna Mai… Şi cum să nu fiu, din moment ce am făcut cunoştinţă cu ea, de când am venit pe lume. Mi s-a părut cea Mai frumoasă, cea Mai duioasă şi Mai fericită făptură. De atunci, o port în suflet ca cel Mai minunat dar. O iubesc necondiţionat, chiar de e Mai capricioasă şi Mai rece uneori. Şi cum să nu o iubesc când face parte din mine şi eu din ea? Ne-am colorat împreună visele şi ne-am împreunat tăcerile. Ea a colorat pământul cu cele mai frumoase flori, eu mi-am colorat inima cu cele mai profunde trăiri. Tăcerile noastre îşi vorbesc prin răsărituri şi apusuri pecetluite de sărutul speranţei. Mai e minunea ce mi-a adus: multe flori, parfum de liliac, suave  lalele, micuţe lăcrămioare, mândri bujori şi încântători trandafiri, căpşuni gustoase şi cireşe cu gust de copilărie, tril de păsărele, joc vesel de fluturi, soare zâmbitor, cer mângâiat de albastrul viselor mele, poezia ploilor şi drag de viaţă.
            Luna Mai mă îndeamnă să mă apropii de flori, de cuvinte, de oameni, de dragoste! Hai să iubim Mai mult, să fim Mai aproape de noi, de semeni şi de Dumnezeu, să dăruim Mai mult, să fim Mai buni, Mai umani şi mai luminoşi.

Să avem Mai multă linişte, sănătate şi bucurie! Un Mai Binecuvântat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu