Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 29 mai 2015

Matematica iubirii


Am aflat ecuaţia iubirii,
să extrag din rădăcina lui azi,
poezia vieţii,
să o adun cu posibilitatea lui mâine
pentru a găsi soluţia fericirii,
împărţind-o la un infinit de oameni.
Viaţa e o ecuaţie complicată
Cu minusuri şi plusuri.
cu o multitudine de variante,
Eu o aleg de nenumărate ori
pe cea care mă duce la tine,
poate e cea mai dificilă,
dar fac abstracţie de
algoritmii lumii,
trasez o linie de compas
spre un alt univers
unde gândurile ni se intersectează
şi rezultă în final
un număr par: două inimi.
Astfel, două inimi plus
o singură necunoscută –
iubirea,
echivalează cu bucuria
de a fi…
26.05. 2015

Sper că am reuşit să vă predau cât mai pe simplu, dar mai frumos - Matematica iubirii-, cea mai recenta poezie.

O seara plina de iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu