Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 3 aprilie 2015

Sunt a ta magnolie


Te scriu pe file de primăvară
cu cerneală plânsă de vânt,
Noi doi - o poveste bizară
ce dăruieşte minuni prin cuvânt.
Sunt a ta magnolie târzie
cu parfum şi sclipiri de Rai
Tu eşti a mea dulce fantezie
ce m-a lăsat fără grai…
Când m-ai cules pe înserat,
în petale ascundeam zarea
Ţi-am atins sufletul întristat,
înmiresmându-ţi cărarea.
Nu lăsa să mi se scuture visul!
Nu ştii, că a înflorit de atâta dor?
Întoarce, te rog, cu o oră ceasul,
să mă păstrezi mai mult, să te ador!
3.04.2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu