Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 30 aprilie 2015

A înflorit liliacul!


A înflorit liliacul... spre marea mea bucurie! Am primit un braţ de liliac care mi-a înseninat chipul şi mi-a bucurat sufletul! Sunt fascinată de aceste flori absolut superbe!
Să nu uităm că bucuria se găseşte în lucrurile simple: o floare ce se leagănă în vânt, un fir de iarbă mângâiat de o gâză, o păsărea ce ne încântă cu trilu-i fermecat, pomii înfloriţi, parfumul minunat al liliacului ce ne înfrumuseţează clipele etc.
Lăsaţi primăvară să vă atingă inimile, iubind tot ce e adevărat şi profund!
O zi frumoasa tuturor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu