Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

joi, 27 octombrie 2011

Sunt vis de toamnă

Sunt vis mirosind a toamnă
Cu ploaia ascunsă-n gânduri
În ochii-mi vii, norii se leagănă.

Cad frunzele bătute de dor
În tăcerea inimii albastre
Tu mă atingi cu al nopţii fior.

Sunt vis acoperit de brumă
Îţi bat în zori, la a ta fereastră.
Aducându-ţi clipe de aramă.

În plânsul pomilor de toamnă
Eu îţi simt oftatul şi durerea
Îmi las inima în a ta palmă.

Sunt vis făr’de început şi de sfârşit
Îţi strivesc cu paşii, somnul dulce-amar
Pe gene-ţi stă plans, amorul ursit.

Pictez pe pânză amurgului, iubirea
Un dans în doi, udat de ale toamnei ploi
Melancolia pe veci ne pastelează firea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu