Treceți la conținutul principal

PENTRU TINE...PENTRU NOI

Scriu,scriu…încerc să nu mă gândesc la tine.Inevitabil,nu pot împiedica gândul să zboare la tine.El este ca un fluture neobosit,neliniştit,care vrea să ajungă la tine,floarea cea mai preţioasă.Gândul meu e vrăjit de tine,călătoreşte fără încetare să ajungă la tine.

Gândurile îmi sunt impregnate de chipul tău luminos,de zâmbetul tău enigmatic şi sfios,de doi ochi căprui ce îmi amintesc de o noapte înstelată,de buzele tale cu gust proaspăt de fragi,de părul tău negru ca smoala şi de pielea ta cu miros de flori de tei.Mi-ai înlănţuit inima cu mii de lanţuri grele şi ai pus lacăt fiinţei mele să nu mai iubeasc pe nimeni în afara ta.Privirea îţi era atât de enigmatică.Am ştiut din prima clipă că doar eu pot să dezleg misterul sufletului meu.

Ai trezit în fiinţa mea trăiri unice,inefabile şi complexe,cuvintele mi se par prea sărace pentru a descrie exact tot ceea ce am simţit în momentul când te-am privit întâia oară.Eram pur şi simplu vrăjită de tot ceea ce vedeam,auzeam şi simţeam.Era o emoţie ciudată,unică şi profundă,percepeam o vibraţie puternică,fiecare atom al fiinţei mele era cuprins de o lumină specială,vie şi caldă,iar fiinţa mi-a fost îndată învăluită de o caldură diferită de tot ceea ce înţelegeam înainte prin căldură.Inima îmi intrase pe o frecvenţă înaltă,la o stare de extaz,pe un nivel elevat al trării.Descopeream în mine o lume minunată,un tărâm virgin,neexplorat până atunci.Sufletul meu se adăpa din izvorul cristalin al iubirii,ce susura un cântec nou,ştiut doar de noi doi, şi care curgea lin prin fiinţa mea însetată.
O ploaie de lacrimi binecuvântate îmi udă sufletul,un deşert ce nu cunoscuse ploaia iubirii.Privirea ta mă făcea captivă sufletului tău,da…era o robie dulce şi îmi doream să nu mai scap din acel prizonierat.Privirea ta trecea dincolo de trupul meu firav,îmi penetra fiinţa toată.Era ca un soare ce dizolva gheaţa depusă pe inima mea.Raze de iubire şi speranţă se răsfrângeau asupra mea,încălzindu-mi inima.Era o conexiune perfectă între două suflete ce s-au căutat asiduu un timp îndelungat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A mai trecut un an...

A mai trecut un an din viaţa mea… În linişte, mă privesc în oglinda sufletului şi încerc să observ tot ce a însemnat acest an… A fost un an bun sau rău? Cum sunt eu acum? Câte dintre visuri s-au împlinit? Cu fiecare clipă ce s-a scurs prin clepsidra timpului, am devenit mai matură, mai înţelegătoare, mai aproape de ceea ce sunt eu in realitate? Cum am trăit, ce şi cui am împărtăşit? Am reuşit să-mi îndeplinesc promisiunile? Cine mi-a stat alături şi cine a ales un alt drum? Am dat totul să-i întorc din drum? Câte bucurii şi câte regrete le-am lăsat celorlalţi? Am lăsat mai multe lacrimi sau mai multe zâmbete în colţul inimii lor? Îmi fac un inventar al sentimentelor…  Printre sentimentele de bucurie, de recunoştinţă, de iubire s-au strecurat şi regrete, neîmpliniri, deziluzii, pentru că sunt om, pentru că atât cât trăiesc, învăţ… Niciodată nu e suficient tot ceea ce învăţăm, procesul pe drumul cunoaşterii e unul de durată, care nu se termină niciodată atât cât trăim. Privind

Bine-ai venit, Aprilie!

Bine-ai venit, Aprilie, cel care aduci înflorirea zâmbetelor, ce au stat atâta timp zgribulite în iarna durerii. Te rog să mă tratezi cu blândeţe şi să nu-mi ucizi speranţele. Priveşte-mi ochii şi citeşte în ei, un dulce vis în care a încolţit aşteptarea, a ceea ce este mai bun, mai pur, mai luminos… Sunt doar un simplu om care speră, crede, visează, iubeşte, într-un cuvânt: trăieşte. Iubite, Aprilie, trezeşte-mă mereu cu soarele iubirii, îmbracă-mă cu flori de cireş dornice de a alunga monotonia din gânduri, respiră-mă prin verdele crud al ierbii ce mi-a înmugurit în aorta sufletului, potoleşte-mi setea şi foamea de frumos prin culorile tale cu care pictezi infinitul. Tu, Aprilie însemni pentru mine: narcise îngălbenite de atâta linişte şi zâmbet, lalele frumoase ca dorurile îndrăgostiţilor, lăcrămioare scumpe ca lacrimile rostogolite în tăcerea clipei, zambile parfumate ca visele din zori, liliacul plin de amintiri şi speranţă ca sufletu ce te aşteaptă neîncetat, gingaşe

Viata-i o lupta, ce se duce pe trei fronturi

Îmi place mult cum descrie viața George Coșbuc, în poezia ”Lupta vieții”. ”O luptă-i viața; deci te luptă Cu dragoste de ea, cu dor.” Am conștientizat că viața-i o luptă, iar pentru a o câștiga e nevoie de dârzenie, de dragoste. Iubind viața, nu vei capitula niciodată în fața atacurilor exterioare. Trăiesc doar aceia ce luptă cu curaj și hotărâre, ce au în dotare arme puternice ca speranța, optimismul și credința. Este nevoie ca oamenii să treacă prin bătălia vieții pentru a ajunge la perfecțiune. Ea înseamnă o luptă continuă, una de dezamăgiri, împliniri, necazuri, bucurii. Lupta nu e unilaterală, ea se duce pe trei fronturi: lupta cu tine însuți, lupta cu ceilalți și lupta cu conjuncturile nefavorabile. Trebuie să existe un echilibru între cele trei laturi. Dacă învingi în lupta cu tine însuți, care e cea mai dificilă, vei ști cum să ai o abordare eficientă și în celelalte lupte. Momentele în care ne aflăm, fie că sunt bune sau rele ne determină să reacționăm într-un fel sau