Treceți la conținutul principal

VREAU SA FIE DIN NOU PRIMĂVARĂ


Vreau să fie din nou primăvară
În suflet să-mi înflorească ghiocei,
Lacrima ta să nu mă mai doară
Iubirea să ne acopere cu flori de meri.

Iubirea să ne fie o ploaie caldă de vară,
Îngerii să ne acopere uşor cu aripile lor
Să transcedem durerea unui trup de lut
Să simţim că sufletele ni se înalţă în zbor.
3 martie 2009

Te caut

Te caut în lacrima de cristal a izvorului,
Te caut în vuietul copacilor trişti,solitari
Să-mi aduci clipe de iubire furate din Rai.

Te caut în ploaia caldă şi târzie de mai
Te caut în pământul închistat de durere
Să-mi aduci clipe de iubire furate din Rai.

Te caut pe cerul de dor,pierdut în infinit,
Te caut în florile suave,scăldate de soare
Să-mi aduci o clipe de iubire furate din Rai.

Te caut pe cerul încărcat de mii şi mii de stele,
Te caut în curcubeul ce aruncă pe sol raze divine
Te caut şi…te regăsesc în inima-mi ce arde cu patos.
19 august 2009

Când dormi…


Când dormi,eu te privesc
Inima,incet ţi-o ascult
Şi vreau atât să te sărut,
Ce mult… eu te doresc!

Când dormi, eu te veghez,
Un înger coborât pentru tine
Ce în palme sufletul ţi-l ţine,
Dormi,dormi,nu fi treaz.

Când dormi,… eu te ador
Eşti prinţul din vise de demult
Ce mi-ai adus calm dar şi tumult,
Lumină,speranţă şi un dulce amor.

Când dormi,eu simt că zbor
Ce mult aş vrea să nu mai mor!
Noiembrie 2008

Nicicând n-am visat

Nicicând nu am visat la stele
Şi totuşi,ai fost una dintre ele.
Ai apărut ca luceafărul de dimineaţă,
Şi mi-ai scăldat fiinţa cu o vie speranţă.

Privirea ta duioasă mi-a fost de ajuns,
Să păşesc pe scara către paradis.
Poarta sufletului mi-ai deschis-o
Iubirea e cheia…ce ai găsit-o.

Lumea noastră e plină de contraste
Viaţa-mi pare străbătută de neşanse,
Iubirea,azi ne leagă şi ne înrobeşte
Un crud amor,aprig pe noi ne loveşte.
Noiembrie 2008

Ca un ghiocel ce rasare….

Ca un ghiocel ce rasare dupa iarna grea
Asa ai rasarit tu in trista viata mea.
Frigul si ploaia din suflet mi le-ai alungat,
Si muguri de iubire si speranta mi-ai implantat.

Cand privirile intaia data ni s-au intalnit,
Un dulce dor in inima tu mi-ai aprins.
In ochii tai blanzi,eu am aflat
Coralii rari din mari ca de smarald.

Privirea ta revarsa-n mine
Fiori de o nestinsa iubire.
Si simt ca fiinta-mi se inunda,
De o duioasa si tainica lumina.

Si iarna grea din suflet mi s-a dus,
Cand tu incetisor mi-ai spus,
Ca eu sunt floarea pura a sufletului tau,
Ingerul bun ce nu cunoaste rau.

Mi-e dor…

Luna, regina palida imi pare,
De cand tu nu-mi mai iesi in cale.
Trandafirii simt ca nu mai au parfum
De cand tu mi-ai spus ramas bun.

Mi-e dor,mi-e atat de dor de tine,
Tu,inger sublim,intrupat din iubire.
M-ai invaluit cu a ta tainica lumina,
Si ai nins asupra-mi petale de fericire.

Mi-e dor si plang neincetat,iubitul meu
La gandul ca din viata mea ai plecat.
Si un dor nestins in inima tu mi-ai lasat.

Dacă mă vei uita

Dacă mă vei uita,iubirea mea
Talazuri se vor zbate-n mare
Apusuri se vor pierde-n zare
Păsări vor purta tristeţi copleşitoare.

Dacă mă vei uita,iubirea mea
Florile petalele-şi vor scutura
Izvoarele de dor vor lăcrima
Copacii de haine se vor dezbrăca.

Dacă ma vei uita,iubirea mea
Soarele să zâmbească va înceta
Privighetorile din crâng vor amuţi
Sălciile de lângă lac se vor jeli.

Dacă tu mă vei uita,poate,
Ziua mea se va preface-n noapte
Măreaţa luna,încetişor va păli
Stelele pe cer nu vor mai sclipi.

Dacă mă vei uita,iubirea mea
Flori de gheaţă vor înflori în inima mea.
Şi nici chiar soarele cu căldura sa
Nu le va putea nicicând topi-va.

Toate dorurile vor fi ferecate,
Gândurile-mi vor fi încătuşate
În mintea mea,toate,toate
Îngerii din cer se vor întrista
Doar dacă tu…mă vei uita.
13 ianuarie 2003

Trandafiri

Trandafiri,flori încărcate de amor,
Când vă privesc,sufletu-mi e plin de dor.
Voi sunteţi minunea de pe acest pământ
Ce aduceţi încântare unui om plăpând.

Trandafiri,flori ce mereu ne vorbesc
Despre poveşti de dragoste ce ne rănesc.
Voi neîncetat ne dăruiţi petale de iubire,
Clipe tainice şi stropi de o pură fericire .
27 septembrie 2009

Free Pics Upload Photos Flower Pics
Flower Images at ImageHousing.com


Roses…flowers full of mystery and love,
When I look at you,my soul is filled with joy.
You are the real miracle on Earth.
Bringing such gladness to a fragile heart.

Roses…flowers that always tell us,
About the love stories that hurting us.
You give us petals of love and lightness
Secret moments,drops of pure hapiness.
15 octombrie 2009
Flower Images Flower Pictures Funny Pics
Flower Images at ImageHousing.com

Comentarii

  1. foarte frumoase poeziile ..mi-a facut placere sa le citesc :)
    si eu scriu poezii ..desi nu pot spune ca toate sunt reusite ,insa incerc sa fiu originala si sa scriu ceea ce simt ..de engleza ce sa mai zic ..e o pasiune ,pacat ca nu am posibilitatea sa o invat asa cum mi-as dori:(..la scoala ,mai nimic ..acasa,incerc singura ,dar e greu ...felicitari pentru blo si astept o vizita pe blogul meu cu aprecieri si critici :)

    we've got only one life ..let's live it the best way we can !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

A mai trecut un an...

A mai trecut un an din viaţa mea… În linişte, mă privesc în oglinda sufletului şi încerc să observ tot ce a însemnat acest an… A fost un an bun sau rău? Cum sunt eu acum? Câte dintre visuri s-au împlinit? Cu fiecare clipă ce s-a scurs prin clepsidra timpului, am devenit mai matură, mai înţelegătoare, mai aproape de ceea ce sunt eu in realitate? Cum am trăit, ce şi cui am împărtăşit? Am reuşit să-mi îndeplinesc promisiunile? Cine mi-a stat alături şi cine a ales un alt drum? Am dat totul să-i întorc din drum? Câte bucurii şi câte regrete le-am lăsat celorlalţi? Am lăsat mai multe lacrimi sau mai multe zâmbete în colţul inimii lor? Îmi fac un inventar al sentimentelor…  Printre sentimentele de bucurie, de recunoştinţă, de iubire s-au strecurat şi regrete, neîmpliniri, deziluzii, pentru că sunt om, pentru că atât cât trăiesc, învăţ… Niciodată nu e suficient tot ceea ce învăţăm, procesul pe drumul cunoaşterii e unul de durată, care nu se termină niciodată atât cât trăim. Privind

Bine-ai venit, Aprilie!

Bine-ai venit, Aprilie, cel care aduci înflorirea zâmbetelor, ce au stat atâta timp zgribulite în iarna durerii. Te rog să mă tratezi cu blândeţe şi să nu-mi ucizi speranţele. Priveşte-mi ochii şi citeşte în ei, un dulce vis în care a încolţit aşteptarea, a ceea ce este mai bun, mai pur, mai luminos… Sunt doar un simplu om care speră, crede, visează, iubeşte, într-un cuvânt: trăieşte. Iubite, Aprilie, trezeşte-mă mereu cu soarele iubirii, îmbracă-mă cu flori de cireş dornice de a alunga monotonia din gânduri, respiră-mă prin verdele crud al ierbii ce mi-a înmugurit în aorta sufletului, potoleşte-mi setea şi foamea de frumos prin culorile tale cu care pictezi infinitul. Tu, Aprilie însemni pentru mine: narcise îngălbenite de atâta linişte şi zâmbet, lalele frumoase ca dorurile îndrăgostiţilor, lăcrămioare scumpe ca lacrimile rostogolite în tăcerea clipei, zambile parfumate ca visele din zori, liliacul plin de amintiri şi speranţă ca sufletu ce te aşteaptă neîncetat, gingaşe

Viata-i o lupta, ce se duce pe trei fronturi

Îmi place mult cum descrie viața George Coșbuc, în poezia ”Lupta vieții”. ”O luptă-i viața; deci te luptă Cu dragoste de ea, cu dor.” Am conștientizat că viața-i o luptă, iar pentru a o câștiga e nevoie de dârzenie, de dragoste. Iubind viața, nu vei capitula niciodată în fața atacurilor exterioare. Trăiesc doar aceia ce luptă cu curaj și hotărâre, ce au în dotare arme puternice ca speranța, optimismul și credința. Este nevoie ca oamenii să treacă prin bătălia vieții pentru a ajunge la perfecțiune. Ea înseamnă o luptă continuă, una de dezamăgiri, împliniri, necazuri, bucurii. Lupta nu e unilaterală, ea se duce pe trei fronturi: lupta cu tine însuți, lupta cu ceilalți și lupta cu conjuncturile nefavorabile. Trebuie să existe un echilibru între cele trei laturi. Dacă învingi în lupta cu tine însuți, care e cea mai dificilă, vei ști cum să ai o abordare eficientă și în celelalte lupte. Momentele în care ne aflăm, fie că sunt bune sau rele ne determină să reacționăm într-un fel sau