Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

duminică, 3 ianuarie 2016

Să vorbească dragostea


Vă ofer prima poezie pe acest an... Sper să fie aşa cum v-am obişnuit! 
emoticon smile
Cred că minţile noastre 
s-au îndrăgostit "la prima gândire"
Apoi ne-am privit ca doi copii
tânjeam să intrăm în jocul iubirii
şi ne-am jucat până inimile noastre
au aprins tot universul cu fiori 
nedezlegaţi de primii părinţi.
Arterele ne tremurau de atâta roşu
prin vene ne curgeau irizaţii de albastru,
pesemne că ne-am jucat 
prea mult cu culorile iubirii 
şi viaţa a devenit un tablou suprarealist.
Ne-am împrumutat unul altuia dorul
că nu mai ştiu unde încep eu
şi unde te sfârşeşti tu…
Pe cord deschis m-ai operat
cu versul tău ascuţit
şi simt dureri neştiute...
Un transplant de emoţii.
Acum tac, vrea să-ţi aud inima,
cum spune: Bum, bu(m)…nă, draga mea!
Să lăsăm să vorbească dragostea!

(3 ianuarie 2016, Versurile: Lavinia Elena Niculicea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu