Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

duminică, 24 ianuarie 2016

O singură viaţă. Nenumărate alegeri.


O singură viaţă. Nenumărate alegeri. O singură inimă… Atâtea emoţii. Viaţa (nu) ne dă de ales. În fiecare secundă trebuie să facem alegeri: uşoare sau grele, în grabă sau gândite, conştient sau inconştient, raţional sau emotiv, definitorii sau cotidiene… Alegerile din dragoste sunt fundamentale şi ne costă cel mai mult. Putem alege Raiul sau Iadul. Adevărul că în acest domeniu nu ni se dă un ghid cu instrucţiuni care să ne ajute să luăm mereu cele mai bune decizii. Trebuie să o facem pe cont propriu, de multe ori mânaţi de instincte sau de interese. Eu sunt o fire analitică, însă care şi "simte" oamenii. Din nefericire pentru unii, nu prea pot fi păcălită.
Cred că pentru a lua decizii bune în chestiunile importante trebuie să implici nu doar factorul cognitiv, ci şi pe cel emoţional şi nu în condiţii de stres, în pripă, ci atunci când eşti ok tu cu tine, şi eşti suficient de matur să-ţi asumi urmările.
Alegerile omului de lângă tine arată cât contezi în viaţa lui, dacă ceea ce simţi este important pentru el. Fiţi atenţi la alegerile omului în care credeţi şi veţi realiza câte la sută din sufletul lui vă acordă. Sunt o persoană cu un spirit de observaţie foarte dezvoltat (cum mi s-a spus adesea), aşa că oricât ar încerca oamenii, viaţa să mă lege la ochi, nu am cum să nu văd care e realitatea. 

Aleg să nu mă mai mint, să nu mai lupt pentru cineva care nu este dispus să facă la fel pentru mine, să nu mă înconjor de oameni care-şi mimează iubirea, fericirea, pentru care dragostea înseamnă jumătăţi de măsură şi un du-te vino în relaţie, aleg să fiu cu cineva pentru care sunt o prioritate şi nu o variantă în caz de nevoie.

Autor: Lavinia Elena Niculicea, 24 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu