Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

luni, 3 martie 2014

De ce scriu?



Scriu pentru că aşa pot să ma regasesc, pot fi eu, cea reala, intr-o lume unde pot sa renasc, unde pot sa te intalnesc pe tine... 
Scriu pentru a-mi uşura durerea sufletului, pentru a mă cunoaşte şi a mă înţelege mai bine
Scriu pentru că astfel pot fi doar eu cu mine, eu şi temerile mele, vulnerabilităţile mele, speranţele şi dorinţele mele.
Scriu din nevoia de a simti, de a intalni divinul, de a contopi realul cu irealul, de a oferi raspunsuri la intrebarile sufletului.
Scriu pentru simplul motiv ca astfel deschid lacatele din mine doar cu un cuvant...
Scriu poate pentru ca am prea mult suflet pentru a da si la altii. Bucuria mea e atunci cand daruiesc, iar prin cuvant o pot face intr-un mod care ma implineste. Nu e greu sa daruiesti, atunci cand ai primit un dar atat de minunat, ca arta cuvantului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu