Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 21 martie 2014

Călătoare printre vise



Azi, de Ziua Internationala a poeziei, un gând frumos pentru toţi poetii şi pentru cei care îndrăgesc poezia. Un dar in versuri din partea mea:

Mi-am început călătoria printre vise,
copil fiind…
mi se citea în palmă fericirea
ţesută din lucruri simple.
Eternitatea unui vis mi-a strigat:
- Ascunde-te în mine!
Iar clipele nu-ţi vor mai fi banale.
Chiar dacă lacrimi te vor ajunge,
cuvântul îţi va fi curcubeu –
paradis de gânduri…
Din dragoste de cer, am învăţat zborul,
bucuria de a visa.
Sufletu-mi renaşte când aripile-mi
sunt deschise spre iubire.
Cu fiecare zbatere sunt mai aproape
de a descifra taina vieţii.
Am căutat neîncetat dragostea
Şi astfel am cunoscut dorul…
Sunt doar o călătoare printre vise,
Durerea mi-a întretăiat calea,
dar am alungat-o cu un zâmbet.
Se pare ca visul nu a obosit să-mi zică:
- Caută-mă, caută-mă!
Se pare că timpul e călăul meu,
îmi destramă visul, îmi opreşte mersul…

Autor: Lavinia Niculicea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu