Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

vineri, 28 iunie 2013

Petale de cuvinte

Transform ploaia de gânduri


în petale de cuvinte, 

le aştern în calea


clipelor grăbite,


să le oprească paşii,


să pot privi prezentul


în ochii-ţi limpeziţi


de regretele dragostei,


care s-a pierdut


printre ramuri de suflet.


Vreau să fur o rază


din sufletu-ţi curat,


să-mi învăluie gândurile


cu un fum de vise…


vântul pribeag şi năuc


să-mi spulbere îndoiala


cu ecoul surâsului tău.


Acoperă-mă, iubite,


cu un văl de cer, străpuns


de lacrimile îngerilor.

Fii blândă adiere de vânt


pentru inima-mi arsă de dor


şopteşte-mi ale zărilor cuvinte,


îmbrăţişate de al tău sărut


care poartă masca unui apus,

misterios legământ.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu