Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

luni, 14 iulie 2014

Iubirea ta-i un zbor


O ploaie de albe focuri îţi scaldă a ta privire,
mă spală şi mă vindecă de păcatul uitării.
Poemul dragostei mele e o sfântă rugăciune
rostită cu inima, seară de seară, la malul mării…

Iubirea ta e zbor neînfrânt de pescăruş,
ce lin pluteşte peste o mare de iluzii.
Ecou de fericire se pierde-n al gândului apus
tot culegând în palma vieţii, taina lunii.

De ţărmul timpului se loveşte un dor nescris,
cioburi de amintiri îmi rănesc talpa sufletului,
cufundându-mă tot mai adânc în al iubirii abis.
Gust lacrima unui vis… cunosc libertatea cugetului.

Lavinia Elena Niculicea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu