Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

marți, 9 iunie 2015

Prieten drag...


Astăzi, 9 iunie, este Ziua Internaţională a Prieteniei... Ce înseamnă prietenia adevărată pentru voi? Pentru mine, este o legătură de suflet, fără de care viața ar fi mai tristă... Sunt o persoană prietenoasă, deschisă și îmi place să mă apropii de oameni și să-i descopăr, să-i înțeleg și să le ofer o bucățică din inima mea. Lumea reală și cea virtuală mi-au dat posibilitatea de a-mi crea legături frumoase de prietenie. Prin intermediul internetului am interacţionat cu oameni deosebiţi cu care am rezonat, devenindu-mi prieteni de nădejde. A avea prieteni buni este una dintre cele mai mari realizări. “Singura prietenie adevarată este cea care s-a născut fără motiv”. Cei care au înțeles definiția prieteniei se pot considera oameni fericiți. În momentele dificile, mi-am dat seama ce înseamnă să ai un prieten adevărat, care să-ţi dea din energia şi iubirea lui, să simţi căldura miraculoasă a prieteniei. Prieten e acela care îţi cunoaşte povestea, îţi înţelege trecutul şi te ascultă fără să te judece. Când eşti istovit şi nu mai poţi înainta, el îţi dă din energia sa. Un prieten adevărat îţi ştie gustul lacrimilor şi surâsul inimii. Plânge cu tine, râde cu tine şi împarte cu tine, nu doar clipele de azi şi pe cele de mâine. Chiar dacă nu am avut posibilitatea să îmi văd des prietenii, atunci când s-a putut, ne-am vorbit ca si când anii au stat pe loc. Uneori nici nu e nevoie de cuvinte pentru a atinge inima unui prieten. De exemplu, acum câteva zile, am petrecut câteva ore cu o dragă prietenă din copilărie, care chiar dacă este departe de mine fizic, este aproape de sufletul meu în fiecare zi. Așa am realizat că distanța, timpul, nu pot rupe firele unei prietenii, doar indiferența, lipsa de sinceritate și interesele pot să intervină la ruperea unei relații de prietenie.
Un prieten este un înger ce te acoperă cu aripile încrederii şi te luminează cu candela speranţei. Însă pentru a te bucura de prietenii veritabile, trebuie să fii tu mai intâi un preten.
Prietenii şi familia reprezintă doi stâlpi tari care ne sprijină existenţa fragilă şi nu ne lasă să ne prăbuşim, când rafalele vieţii lovesc necruţător sufletul nostru.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu