Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

sâmbătă, 21 iunie 2014

Lasă-mă să-ţi fiu



Lasă-mă să-ţi fiu lumină,
să te trezesc de dimineaţă
ochii să-ţi umplu cu speranţă
ne vom ridica visul din ruină…

Lasă-mă să-ţi fiu ploaie darnică
să-ţi ud toţi trandafirii din vise
înflori-vor sub pleoapele închise
veri interzise… Sunt lacrimă veşnică!

Lasă-mă să-ţi fiu stea căzătoare,
să mă ascund la tine-n gând,
pe nimic, cerul să nu-l mai vând
îţi voi împlini dorinţa arzătoare.

Lasă-mă, să fiu a ta jumătate,
ruptă din file nescrise de poveste
doar iubind, sufletul se întregeşte,
- Cine te mai vrea, singurătate?

Lasă-mă să-ţi fiu cuvânt nerostit
născut în adâncimile celeste,
de mă vei scrie, aripi-ţi vor creşte -
un zbor de dragoste la asfinţit.

20.06.2014

Lavinia Niculicea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu