Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 7 mai 2014

Nu te mai caut


Azi, nu te mai caut… 
Vreau că tu să mă afli,
să vrei să mă întâlneşti 
undeva între ieri şi mâine… 
Să-mi asculţi cântecul dorului 
ce-şi face ecou 
prin pădurea de vise. 
să-mi culegi lacrimile agăţate 
de crengile resemnării, 
să le strângi în pumni, 
să rămână din ele, 
esenţa unei inimi ţinută captivă 
în recipientul dragostei… 
Inspiră iubire, expiră nemulţumire
lasă să se rostească necuvintele.
în depărtările gândurilor
şi hrăneşte-ţi liniştea.
Paşii ni se duc alene spre cărarea 
fără indicator de întoarcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu