Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Gust liniştea



Lumina mi-a îngheţat pe trup,
în dimineţile când îmi căutam
amintirile printre cearceafuri
şi storceam din perne lacrimile.
Azi, am împachetat iluziile
şi le-am vârât sub nori,
nu mai vreau să aud zgomotele
unor vise ce mă obosesc…
Las geamul sufletului deschis
să ajungă la mine şoaptele tale,
să-mi învelesc tăcerea
care tremură în frigul dragostei.

Încep să simt emoţiile pictate
de visurile unui copil,
pierdut în jocul iubirii,
în apusuri sărutate de îngeri.
Gust liniştea ca pe un nectar
ce se prelinge pe buza nopţii
Mi-e cald, mi-e frig, mi-e dor
Iubesc!
12.01.2013

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu