Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 21 aprilie 2010

MI-ADUCI PRIMĂVARA



Mi-aduci primăvara

Iubitul meu,cu ochi vii de copil poznaş,
Mi-aduci primăvara-n sufletul îngheţat.
Păşesc prin visul acoperit cu suave viorele,
Şoptindu-ţi iubirea-n susurul tainic de izvor.

Te simt,te miros,ghiocelul meu alb,iubit.
Te-ai înfipt adânc în gându-mi adormit.
Şi sufletul îmi zburdă încărcat de bucurie.
Pe pajiştea înverzită a visului numit,iubire.
21 Aprilie 2010



Tu…trandafir roşu

Flower Pictures Photo Sharing Funny Pics
Flower Images at ImageHousing.com


Tu eşti trandafirul roşu,nestemat
Ce îmi soarbe lacrimile însetat,
Ce se hrăneşte cu visuri de dor
Şi îmi îmbată a mea inimă uşor.

Tu eşti trandafirul roşu,înrădăcinat
În al meu suflet diafan cu trup de lut.
Mi-ai adus nectarul clipelor de amor,
Şi spini ce m-au înţepat şi am sângerat.

Vreau să-ţi sorb neîncetat mireasma unică
Să mor de beţia de nebune şi dulci trăiri,
Să te miros o viaţă-ntreagă…o eternitate,
Doar pe tine …trandafir roşu şi sălbatic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu