Treceți la conținutul principal

VIS DE PRIMĂVARĂ


Eram pe o potecă care ducea spre pădurea ca de argint din apropiere,unde obişnuiam să mă refugiez,să evadez din cotidianul încărcat de lucruri superficiale şi împovărătoare.Acolo era Raiul meu,un univers de visare,linişte,de regasire a copilăriei.În drumul meu spre acel loc de vrajă,am întâlnit o fiinţă zveltă şi înaltă.Părea o zână desprinsă din poveştile copilărilei.În ochii ei era un cer senin cu mii şi mii de raze ce răspândeau lumină şi căldură în a mea cale.
Avea un păr galben-auriu parcă rupt direct din soare.În vocea ei era un tril dulce de păsărele ce-ţi doreai la nesfârşit s-o asculţi.Avea o rochie albă de voal prin care se deşluşea corpul frumos sculptat,parca de Michelangelo,un aer angelic,diafan şi un mers elegant de căprioară.Pe al ei păr lung şi mătăsos avea o coroniţă de lăcrămioare asemenea unei prinţese venită de pe un tărâm de basm.La cingătoare erau prinşi muguri de speranţă.Purta în braţe un coş mare cu flori ce-mi aducea în suflet mireasma inconfundabilă a dragostei.
-Cine eşti prea-frumoasă Zână? am întrebat eu cu uimire-n glas.
-Sunt eu,Primăvara! Vin de departe,dintr-un Univers de pace şi lumină.Am fost creată din lumină şi tină să aduc renaştere fiinţelor pământene,să le şterg din inimi a lor durere! a răspuns ea cu glas de miere.
-Ce mult mă bucur! Îmi pare bine că te-am întâlnit! Te aştept de multă vreme! am zis cu veselie în glas.
-Ţi-am adus un coş plin de flori.Florile reprezintă mesagerii mei în lume,ţi le ofer cu iubire.
-Ce flori îmi dăruieşti,frumoasă Crăiasă?am întrebat eu încântată,mulţumindu-i.

-Uite,am ghiocei să-ţi picure-n suflet inocenţă;narcise şi lalele să te ajute să cunoşti puterea prieteniei;panseluţe şi garofiţe să-ţi murmure la ureche un cântec gingaş şi plin de armonie;crini şi lăcrămioare să te ajute să-ţi păstrezi puritatea şi candoarea de copil; liliac de toate nuanţele să-ţi poarte mereu noroc şi să-ţi dea voie bună.Am păstrat la sfârşit trandafirii-flori de vis-ce încununează lumea mea.Trandafiri albi să-ţi strecoare în suflet roua fidelităţii şi bucuriei.Trandafri galbeni cu sclipiri de divin care să te umple de lumina sfântă.Trandafiri roşii de rubin,însângeraţi,să te înveţe tangoul iubirii pătimaşe şi eterne.
-Câte nestamate îmi aduci în suflet! vocea-mi vibra de fericire.
-Ţi le dăruiesc din inimă pe toate! Îmi place să dăruiesc.A „dărui” face parte din fiinţa mea.Doar aşa pot arăta iubirea deplină ce-o port în inimă şi care mă identifică ca Zâna Primăvară,spuse ea cu faţa radioasă.Îmi doresc ca viaţa voastră să renască,voi oamenii să învăţaţi speranţa şi iubirea.Să dăruiţi neîncetat lumină şi bunătate şi să învăţaţi poemul dragostei de la mesagerii mei.

I-am mulţumit având sufletul îmbrăţişat de mireasma recunoştinţei.Am dorit să-i mai spun câteva cuvinte…dar ea dispăruse.Ce fiinţă minunată mi-a apărut în cale.Aş fi vrut să stea mai mult cu mine,să-mi povestească cu a ei voce mătăsoasă tot ce a experimentat în universul ei astral neatins de virusul urii.
Viaţa mea s-a transformat într-o clipă şi am reînviat.Şi acum am întipărite în minte cuvintele Zânei Primăvara:”Am venit să presar asupra voastră pulbere de stele adunate din al meu mirific Univers,să vă determine să visaţi,să aveţi dorinţe şi să nu renunţaţi nicicând la vis şi speranţă.Doar aşa veţi putea crea o lume nouă,de vis,iar la temelia ei este important să fie iubirea care face să dăinuiască toate lucrurile.Vă aduc un mănunchi de raze ale iubirii,strânse de la Tatăl ,să vă topească gheaţa depusă pe inimile voastre.Iubirea multora s-a răcit iar pe inimile voastre s-a depus promoroaca indiferenţei.
Învăţaţi să zâmbiţi din inima,iar atunci veţi şti să trăiţi frumos! Reînviaţi iubirea!
Am constatat cu durere în suflet că a fost doar un vis…un vis de primăvară.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A mai trecut un an...

A mai trecut un an din viaţa mea… În linişte, mă privesc în oglinda sufletului şi încerc să observ tot ce a însemnat acest an… A fost un an bun sau rău? Cum sunt eu acum? Câte dintre visuri s-au împlinit? Cu fiecare clipă ce s-a scurs prin clepsidra timpului, am devenit mai matură, mai înţelegătoare, mai aproape de ceea ce sunt eu in realitate? Cum am trăit, ce şi cui am împărtăşit? Am reuşit să-mi îndeplinesc promisiunile? Cine mi-a stat alături şi cine a ales un alt drum? Am dat totul să-i întorc din drum? Câte bucurii şi câte regrete le-am lăsat celorlalţi? Am lăsat mai multe lacrimi sau mai multe zâmbete în colţul inimii lor? Îmi fac un inventar al sentimentelor…  Printre sentimentele de bucurie, de recunoştinţă, de iubire s-au strecurat şi regrete, neîmpliniri, deziluzii, pentru că sunt om, pentru că atât cât trăiesc, învăţ… Niciodată nu e suficient tot ceea ce învăţăm, procesul pe drumul cunoaşterii e unul de durată, care nu se termină niciodată atât cât trăim. Privind

Bine-ai venit, Aprilie!

Bine-ai venit, Aprilie, cel care aduci înflorirea zâmbetelor, ce au stat atâta timp zgribulite în iarna durerii. Te rog să mă tratezi cu blândeţe şi să nu-mi ucizi speranţele. Priveşte-mi ochii şi citeşte în ei, un dulce vis în care a încolţit aşteptarea, a ceea ce este mai bun, mai pur, mai luminos… Sunt doar un simplu om care speră, crede, visează, iubeşte, într-un cuvânt: trăieşte. Iubite, Aprilie, trezeşte-mă mereu cu soarele iubirii, îmbracă-mă cu flori de cireş dornice de a alunga monotonia din gânduri, respiră-mă prin verdele crud al ierbii ce mi-a înmugurit în aorta sufletului, potoleşte-mi setea şi foamea de frumos prin culorile tale cu care pictezi infinitul. Tu, Aprilie însemni pentru mine: narcise îngălbenite de atâta linişte şi zâmbet, lalele frumoase ca dorurile îndrăgostiţilor, lăcrămioare scumpe ca lacrimile rostogolite în tăcerea clipei, zambile parfumate ca visele din zori, liliacul plin de amintiri şi speranţă ca sufletu ce te aşteaptă neîncetat, gingaşe

Viata-i o lupta, ce se duce pe trei fronturi

Îmi place mult cum descrie viața George Coșbuc, în poezia ”Lupta vieții”. ”O luptă-i viața; deci te luptă Cu dragoste de ea, cu dor.” Am conștientizat că viața-i o luptă, iar pentru a o câștiga e nevoie de dârzenie, de dragoste. Iubind viața, nu vei capitula niciodată în fața atacurilor exterioare. Trăiesc doar aceia ce luptă cu curaj și hotărâre, ce au în dotare arme puternice ca speranța, optimismul și credința. Este nevoie ca oamenii să treacă prin bătălia vieții pentru a ajunge la perfecțiune. Ea înseamnă o luptă continuă, una de dezamăgiri, împliniri, necazuri, bucurii. Lupta nu e unilaterală, ea se duce pe trei fronturi: lupta cu tine însuți, lupta cu ceilalți și lupta cu conjuncturile nefavorabile. Trebuie să existe un echilibru între cele trei laturi. Dacă învingi în lupta cu tine însuți, care e cea mai dificilă, vei ști cum să ai o abordare eficientă și în celelalte lupte. Momentele în care ne aflăm, fie că sunt bune sau rele ne determină să reacționăm într-un fel sau