Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

luni, 11 august 2014

Flori de tei



De câte ori, 
respir parfumul teilor, 
de atâtea ori
gândul meu naiv 
ca un copil
se îndreaptă către tine.
Îţi simt privirea 
fierbinte ca o noapte de vară,
cum îmi tatuează
al dragostei fior
pe sufletul îmbrăcat
în flori amare.
Aşteptarea mea se topeşte
în lava şoaptelor tale,
cu parfum de stele…
Flori de tei
cad ca o ploaie
de tainice jurăminte,
peste aleile din noi.
Mă duc cu gândul
la o mare înveşmântată
în visele apusului,
la un ţărm pustiu
ţesut cu aur şi scoici. 


 Lavinia Elena Niculicea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu