Treceți la conținutul principal

SA INVATAM VERBUL "A DARUI"


E decembrie, luna cadourilor.Ne vine în minte tot mai desc cuvântul ”IUBIRE”-cel mai sfânt şi preţios sentiment-pe care Dumnezeu ni l-a dat nouă,oamenilor.Noi,în esenţă suntem Iubire pentru că am fost creaţi după chipul lui Dumnezeu,Imaginea ce oglindeşte iubirea în mod absolut.Iubirea e darul cel mai minunat pe care l-am primit de Sus, de la Tatăl.Vă daţi seama cât de valoros este acest sentiment materializat prin Fiul Său,Iisus Hristos.Să lăsăm ca iubirea noastră să iasă la suprafaţă,să înlăture vălul ignoranţei,răutăţii şi orgoliului.Prin negura timpului,iubirea multora s-a pierdut.E timpul s-o regăsim.Cum am putea face asta?E foarte simplu.E nevoie de dorinţa sinceră de a afla iubirea.Ea este chiar în interiorul nostru,s-a pierdut printre atâtea straturi de balast:neîncredere,egoism,mândrie,prejudecăţi,ură etc.Să înlăturăm acest balast,să extragem iubirea,iar ea va fi ca un far,ce ne va lumina calea către Dumnezeu şi oameni.Să medităm la Dumnezeu,la dragostea Sa supremă,la Fiul Său,la darul Său nemaiîntâlnit.Din Iubire,El a venit pe acest pământ,din Iubire El şi-a dat viaţa pentru noi.Din Iubire,El a creat pământul,oamenii şi tot ce există.Iubirea e light-motiful vieţii.Dumnezeu ne învaţă verbul a darui.Să îl conjugăm toţi, din ce in ce mai mult.Noi am primit atâtea cadouri de la Dumnezeu,iar asta ar trebui să ne conştientizeze să facem şi noi la fel.Fericirea înseamnă a „darui”.De ce să nu fim fericiţi,nu asta ne dorim cu toţii?Nu e acesta scopul vieţii noastre?De ce să ratăm acest scop,când stă în mâinile noastre să fim fericiţi?Foarte simplu:dăruiţi,daruiţi…în continuu.Poate vă gândiţi la cadouri mari,pompoase,bine ambalate.Dar,să stiţi fericirea e construită din lucruri mici.Putem dărui un zâmbet,să punem o rază de soare pe chipurile acoperite de norii tristeţii şi îngrijorării.Putem trimite gânduri de lumină şi pace acelor minţi virusate de nelinişte şi ignoranţă.Putem dărui din prea plinul sufletelor noastre,bunătate,bucurie şi speranţă acelor inimi îngenuncheate de crivăţul necruţător al urii,neîncrederii etc.Vedeţi câte daruri ne putem face unii altora?Nu e nevoie de cadouri mari şi scumpe!Putem să dăruim din timpul nostru pentru a fi alături de cineva,pentru a-i zâmbi,pentru a-l ajuta,să dăruim din energia şi capacităţile noastre.Darurile noastre au valoare doar atunci când sunt făcute din suflet şi au la bază Iubirea.Pentru a dărui,trebuie să învăţăm să iubim.Nu uitaţi cu cât dăruiţi mai mult,cu atât mai mult stiţi să iubiţi şi astfel să fiţi fericiţi.Eu v-am dăruit din iubire aceste cuvinte şi sunt fericită că am putut să aduc cuiva zâmbetul în colţul buzelor şi poate că am desfrunţit frunţile multora.M-aş bucura,dacă am reuşit să fac pe cineva să-şi simtă inima plina de emoţie şi bucurie.Îmi doresc atât de mult,ca prin ceea ce scriu,să aduc roua bucuriei şi fericirii pe inimile însetate.Măcar o singură persoană,dacă a citit aceste cuvinte şi se simte impulsionată să dăruiească,înseamnă că cuvintele şi-au atins scopul.Prin cuvintele mele doresc să vindec,să pun balsam pe inimile rănite.Nu uitaţi să dăruiţi…să iubiţi…să fiţi fericiţi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A mai trecut un an...

A mai trecut un an din viaţa mea… În linişte, mă privesc în oglinda sufletului şi încerc să observ tot ce a însemnat acest an… A fost un an bun sau rău? Cum sunt eu acum? Câte dintre visuri s-au împlinit? Cu fiecare clipă ce s-a scurs prin clepsidra timpului, am devenit mai matură, mai înţelegătoare, mai aproape de ceea ce sunt eu in realitate? Cum am trăit, ce şi cui am împărtăşit? Am reuşit să-mi îndeplinesc promisiunile? Cine mi-a stat alături şi cine a ales un alt drum? Am dat totul să-i întorc din drum? Câte bucurii şi câte regrete le-am lăsat celorlalţi? Am lăsat mai multe lacrimi sau mai multe zâmbete în colţul inimii lor? Îmi fac un inventar al sentimentelor…  Printre sentimentele de bucurie, de recunoştinţă, de iubire s-au strecurat şi regrete, neîmpliniri, deziluzii, pentru că sunt om, pentru că atât cât trăiesc, învăţ… Niciodată nu e suficient tot ceea ce învăţăm, procesul pe drumul cunoaşterii e unul de durată, care nu se termină niciodată atât cât trăim. Privind

Bine-ai venit, Aprilie!

Bine-ai venit, Aprilie, cel care aduci înflorirea zâmbetelor, ce au stat atâta timp zgribulite în iarna durerii. Te rog să mă tratezi cu blândeţe şi să nu-mi ucizi speranţele. Priveşte-mi ochii şi citeşte în ei, un dulce vis în care a încolţit aşteptarea, a ceea ce este mai bun, mai pur, mai luminos… Sunt doar un simplu om care speră, crede, visează, iubeşte, într-un cuvânt: trăieşte. Iubite, Aprilie, trezeşte-mă mereu cu soarele iubirii, îmbracă-mă cu flori de cireş dornice de a alunga monotonia din gânduri, respiră-mă prin verdele crud al ierbii ce mi-a înmugurit în aorta sufletului, potoleşte-mi setea şi foamea de frumos prin culorile tale cu care pictezi infinitul. Tu, Aprilie însemni pentru mine: narcise îngălbenite de atâta linişte şi zâmbet, lalele frumoase ca dorurile îndrăgostiţilor, lăcrămioare scumpe ca lacrimile rostogolite în tăcerea clipei, zambile parfumate ca visele din zori, liliacul plin de amintiri şi speranţă ca sufletu ce te aşteaptă neîncetat, gingaşe

Viata-i o lupta, ce se duce pe trei fronturi

Îmi place mult cum descrie viața George Coșbuc, în poezia ”Lupta vieții”. ”O luptă-i viața; deci te luptă Cu dragoste de ea, cu dor.” Am conștientizat că viața-i o luptă, iar pentru a o câștiga e nevoie de dârzenie, de dragoste. Iubind viața, nu vei capitula niciodată în fața atacurilor exterioare. Trăiesc doar aceia ce luptă cu curaj și hotărâre, ce au în dotare arme puternice ca speranța, optimismul și credința. Este nevoie ca oamenii să treacă prin bătălia vieții pentru a ajunge la perfecțiune. Ea înseamnă o luptă continuă, una de dezamăgiri, împliniri, necazuri, bucurii. Lupta nu e unilaterală, ea se duce pe trei fronturi: lupta cu tine însuți, lupta cu ceilalți și lupta cu conjuncturile nefavorabile. Trebuie să existe un echilibru între cele trei laturi. Dacă învingi în lupta cu tine însuți, care e cea mai dificilă, vei ști cum să ai o abordare eficientă și în celelalte lupte. Momentele în care ne aflăm, fie că sunt bune sau rele ne determină să reacționăm într-un fel sau