Fiind creatoare de frumos, prin aripa sufletului meu, cu sfială şi cu speranţă, dar mai ales cu stoicism, vă invit să păşiţi, prin iubire, în cel de al cincilea anotimp al universului dimensiunii mele interioare...
Lavinia Elena Niculicea

miercuri, 18 septembrie 2013

Indiferenţă



Indiferenţa ta e o ploaie 

mult prea rece pentru mine.

Îmi biciuie visurile,

mă udă până la suflet 

îmi frânge orice gând.

Nu mă ocoli din teamă

de a nu-mi spune da sau nu...

Priveşte-mă drept în ochi, 

voi înţelege în ce colţ m-ai aruncat:

într-unul al dragostei sau al urii...

- Indiferenţă, eşti un zâmbet şters

aruncat de cineva

care nu a cunoscut iubirea!

- Indiferenţă, ştii ce mi-aş fi dorit? 

- Să fi fost pentru tine invizibilă ,

ca tu să nu mă fi ales pe mine...

Oricum, acum că îţi cunosc răceala

apreciez mai mult iubirea…

Mă înfăşor cu ea aşa cum 

pământul se înfăşoară cu frunze

şi adorm pe genunchii toamnei.


18.09.2013, Lavinia Elena Niculicea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu